1395-12-12 12:02
1482
0
36013
باپیشتازی خیرین کودک:

تصاویر/ نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بندرترکمن برگزار شد

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز بندرترکمن با حضور رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، مسولین شهرستانی و پیشتازی خیران کودک و خیرین بزرگسال برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، در این مراسم مسعود بیدل نامنی رییس آموزش و پرورش بندرترکمن با اشاره به وضعیت اسفناک مدارس تخریبی و فرسوده بندرترکمن که نیاز به بازسازی و احیا دارند اظهار داشت: این وضعیت به نحوی است که برخی از دانش آموزان روستایی در روزهای بارانی برای رفتن به مدرسه به علت انباشت آب با قایق به مدرسه می روند.

وی افزود: مدرسه سازی نوعی عاقبت سازی و عافیت سازی است لذا ترویج فرهنگ مشارکت و شرکت در امور خیرخواهانه و ساختن مدرسه در جامعه می تواند موجب شهرها شود تا دانش آموزان نیز با خیالی راحت و امن برای یادگیری علم و دانش سر کلاسهای درس حاضر شوند.

همچنین فرماندار بندرترکمن با تسلیت ایام فاطمیه مدرسه سازی را دارای ارزش افزوده فراوان دانست و اذعان داشت: کاری که در آموزش و پرروش انجام شود دارای ارزش افزوده فراوان است و زمینه کارهای خیر دیگر را فراهم می آورد.

پایان این جشنواره با پیش قراولی خیرین کودک همراه بود همچنین در این مراسم یکی از خیرین شهرستان هزینه مدرسه سه کلاسه خیرساز را تقبل نمود و در ادامه از 10 نفر از خیرین مدرسه ساز شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.